Beszámolók

Élménybeszámolók

Air China

Az utazás kellemes élményeket nyújtott,A kényelmes utazás során udvarias személyzet segítette kellemessé tenni a hosszú utat.Peking kellemes sok látnivaló,egy más világ tárult ki előttünk.

Varga László

RyanAir

A londoni utam nagyon zökkenőmentesen zajlott. A gép időben indult és időben szállt le. Az utazás során megfelelő volt a kiszolgálás, a személyzet segített az utasoknak a csomagok elhelyezésében. Úgy olvastam, hogy a nagyobb csomagokat elveszik a kapunál, és a csomagtérbe teszik, de ez most nem történt meg. Így a kisebb kézipoggyász a lábhoz került, ami egy kicsit kényelmetlen

illesnefe

SWISS

átlagos utazások,probéámamentesen,bár az ételeknél tapasztalok minőségi csökkenést

huto.jani

Germanwings

Pontos indulás és érkezés.
Kedves személyzet.

Ani

Wizz Air Hungary

A legiutaskiserok extra kedvesseget tudom kiemelni. Kellemes tapasztalas volt. :-)

Elise

Aeroflot Russian Airlines

Évamama

Maga a repülőút kellemes és zökkenőmentes volt. Ami nem tetszett, az a túl hosszú várakozás oda- és visszafelé is a beszállásig. Két nagy magyar csoport is volt a gépen, de magyar nyelvű tájékoztatást nem kaptunk semmiről. A légikisasszonyok udvariasak, gyorsak voltak, de kicsit többet mosolyoghattak volna ! Túl komolyan vették magukat. Tudom, hogy nem könnyű munka ! De többen először utaztak repülőn, megnyugtató lett volna egy kedves mosoly. Úgyhogy egymásra mosolyogtunk ! Összességében nem volt gond.

Wizz Air Hungary

Sajnos egyre szükebb a hely az ülés sorok között.
A repülőgép tisztasága kívànni valót hagy maga után, nem kellemes mogyoró szemeken a
helyünkre érkezni.
Az utaskisérők kedves, udvarias magatartása kárpótolt némiképp.

Wizz Air Hungary

A légiutaskísérők nagyon kedvesek voltak! Illetve hamarabb is Barcelonában voltunk, mint a kiírt idő.

Sári

RyanAir

Minden évben ugyanebben az időben repülök Londonba az unokám születésnapjára. Kb 2 hónappal korábban megveszem a jegyemet, most is ezt tettem. Volt időm kitapasztalni a járatokat és most már rendszeresen a Ryanairt választom.

Zsuzsanna461

Az ár-érték arány szerintem megfelelő, mert ennyi pénzért és ilyen rövid úton igazán nem lehet többet várni.
A gép percre pontosan indult és érkezett meg oda és vissza úton is.
Ami részemről hiányolható az az, hogy nem beszélnek magyarul a légi utaskisérők, és soknak tartom a kocsitologatásukat megrakva ajándéknak való dolgokkal.
Ami a vihető poggyászt illeti, még mindig ez a légitársaság a legjobb, úgyhogy maradok jövőre is.

Zsuzsanna461

Eurowings

Mallorcáról a gép 2.5 órával később indult, a késést nem közölték az utasokkal. A beszállás helyét többször módosították.

blaga.gyula

Norwegian Air Shuttle

LJ

A hazautazás során az egyik bőröndünk (javítható módon) megsérült. Természetesen tudtuk, hogy ez előfordulhat. A reptéren nagyon előzékenyen segítettek a további ügyintézés menetét illetően. A légitársaság honlapján már nagyon nehezen található helyen, nagyon bonyolult módon volt lehetőség bejelenteni a káreseményt. A kártérítés is csak többszöriemail küldésre, jóval az ígért átfutási időn túl érkezett meg.

LJ

Wizz Air Hungary

Nagyon-nagyon szűkek az ülőhelyek közötti távolságok. Alacsony emberként is mindig fájó derékkal és térddel szenvedem végig még a rövid utakat is

dinamikagi

Qatar Airways

Kiváló volt a Qatar Airways-zel utazni, leszámítva, hogy a gépen lehetett volna több WC, mert sokszor óriási sor volt. A menetrendre azért adtam eggyel kevesebb csillagot, mert eredetileg úgy indultak volna a gépek, hogy lett volna időm megnézni Dohát, de végül módosítottak a menetrenden. Mindezzel együtt a legjobb légitársaság, amivel valaha utaztam.

Akos

Aer Lingus P.L.C.

A vásárlástól a hazaérkezésig minden flottul, pontosan, rendezetten ment. Semmilyen fennakadással, kellemetlenséggel nem kellett számolnunk, pedig nem vagyunk túl gyakorlottak a repülés terén. Köszönjük

Agik

Lufthansa

Az indulás és érkezés pontos volt, a személyzet kedves, a gép kifogástalan, és még sokba sem került. Mi kell még? :)

Cs.Andras

k.kesmarki

Párom először repült és nagyon félt. A felszálláshoz készülődés közben látta, ahogy az egyik légiutas kisérő figyeli a beszállást, az utasok elhelyezkedését. Akkor megszoritotta a kezem és azt mondta, hogy olyan nyugalmat sugároz az arca, ez őt is megnyugtatja. Onnan kezdve minden stewardesst megnézett és mindegyikükön ugyanazt a biztonságot adó nyugalmat látta. Elmúlt a félelme, élvezte a repülést és a hazaúton már nem félt. Azért én éreztem rajta mikor lesz úrrá rajta megint a félelem, mert akkor kereste a szemkontaktust a stewardessel és éreztem ahogy ezután ellazul. A vakáció pedig szenzációsan sikerült:)

repülőamazon

A repülés élménye számomra mindig egy csoda. Azonban az elmúlt 10 évben ehhez az élményhez egy rémálom társul, amit rendszeresen át kell élnem. Idén májusban a budapesti repülőtéren egy eddiginél is megrázóbb történet kapcsolódik az élményhez. A hajnali biztonsági ellenőrzés alkalmával a kapu visítani kezdett, és én egy megalázó, durva bánásmódban részesültem! Több száz, vagy ezer ember szeme láttára úgy bántak velem, mint egy bűnözővel, Mezítlábasan, tetőtől talpig megtapogattak, benyúltak a ruházatom alá, éppen csak nem a két lábam közé, és nekem ezt szó nélkül, széttárt lábakkal, kinyújtott kezekkel kellett tűrnöm a fegyverekkel felszerelt biztonságiak szúrós tekintete kereszttűzében. A végén kaptam egy pökhendi megjegyzést, hogy legközelebb vegyem le a karkötőmet. Ézt a nem mindennapi eseményt végig nézte, végig élte az a sok ember, akikkel később felszálltam a repülőre. A sokktól még alig éltem, alig láttam, porig alázták nyilvánosan a becsületemet, és minden jogalkotót és jogalkalmazót elküldtem a francba magamban... Ezek után nagyon jól esett, hogy a repülőgépen nyugalom volt, kedves személyzet, és problémamentes repülés. Köszönöm!

Wizz Air Hungary

Iszonyú hosszú várakozás mindkét irányba a beszállásnál, babakocsival kapcsolatos tudnivalókról félretájékoztattak, ami nagyon megnehezítette az út egy részét, udvariatlan földi személyzet, amit kompenzált az egyik utaskísérő segítőkészsége az odaúton... Full fapadból eddig a legrosszabb.

Bella

Germanwings

Nagyon kényelmesen utaztunk, a pilóta igyekezett tartani a kapcsolatot az utasokkal, és ezáltal nyugtatni őket.

Kohut Zénó

Wizz Air Hungary

Szerencsére semmilyen problémám nem volt. Mibdrn menetrendszerűen történt. Köszönöm.

kbetti1

Küldjön értékelést repülős utazásáról, ossza meg élményeit és nyerjen Ön is!
X Köszönjük, e-mail címét tároltuk, a szavazás indulásáról e-mailben tájékoztatjuk!