2016-BAN ISMÉT KERESTÜK MAGYARORSZÁG KEDVENC LÉGITÁRSASÁGÁT!

A szavazás lezárult, a nyertesek névsorát
itt olvashatják.

Fődíj:
Római városlátogatás két fő részére Marriott szállodában
Nyeremény: 5 db Budapest Airport-ajándékcsomag
Nyeremény: Belföldi wellness hétvége két fő részére

Legutóbbi élménybeszámolók

Singapore Airlines

PEK-SIN-DEL/BOM-SIN-PEK, turista osztály. Kedves, mosolygós személyzet, kiváló tájékoztatás a kapitányok részéről, valamint SMS-ben a késésekről. A Peking-Szingapúr szakaszon közel 1,5 órás késéssel indultunk, a kapunál sósmogyorót és vizet/üdítőt osztogattak. Az Airbus A380-800-on a felső fedélzetet ajánlom turista osztályon,...
Tovább »

vgera

PEK-SIN-DEL/BOM-SIN-PEK, turista osztály. Kedves, mosolygós személyzet, kiváló tájékoztatás a kapitányok részéről, valamint SMS-ben a késésekről. A Peking-Szingapúr szakaszon közel 1,5 órás késéssel indultunk, a kapunál sósmogyorót és vizet/üdítőt osztogattak. Az Airbus A380-800-on a felső fedélzetet ajánlom turista osztályon, ott csak 2-4-2 a sorozás, az ablak melleti ülésekhez külön kis tároló rekesz jár, ami tárolási, alvási szempontból is kellemes, illetve mivel kisebb kabin "családiasabb" és gyorsabb a kiszolgálás.


vgera

Air France

Kellemes utazás volt bár kicsit számunkra hosszú /9 óra/.Külön öröm volt a középső boxban kialakított innivaló önkiszolgáló.

sony333

RyanAir (Ireland)

Kellemes út volt oda-vissza Koppenhágába.
A személyzet nagyon udvarias és segítőkész volt.
Az ülésen kényelmesen utaztunk.
Másfél órát ki lehet birni étkezés nélkül.
Ez a fapados járat megnyerte a tetszésünket.

Rippel Béláné

Wizz Air Hungary

2017 januar elejen utaztam Londonba a legitarsasaggal. Minden pontosa volt, a chek-in gyors es jol szervezett, annak ellenere, hogy nagyon sok utas varakozott. Hamar inteztek a csomagfelvetelt. A gep pontosan indult, a fedelzeti szemelyzet mindenben tudott segiteni. Maximalisan meg voltam elegedve, pontosan ertunk celba. Koszonom WizzAir

gizella

Emirates Airlines

Ez volt az első hosszabb repülőutunk a párommal. A legitársaság kiemelkedő színvonala már a beszálló kapunál érezhető volt. Utunk során többszőr átszálltunk de a színvonal változatlanul kiemelkedő maradt. A gépek fedélzetén kifogástalan ellátásban volt részünk. Ami szem szájnak ingere elerhető volt. Laktató, bőséges étkezések...
Tovább »

Reni

Ez volt az első hosszabb repülőutunk a párommal. A legitársaság kiemelkedő színvonala már a beszálló kapunál érezhető volt. Utunk során többszőr átszálltunk de a színvonal változatlanul kiemelkedő maradt. A gépek fedélzetén kifogástalan ellátásban volt részünk. Ami szem szájnak ingere elerhető volt. Laktató, bőséges étkezések. Desszert, csoki, fagyi és minőségi italok biztisították, hogy ne szenvedjünk hiányt semmiben. A személyzet segítőkész volt és szívélyes. Bármilyen kérésünk, kérdésünk volt segítségünkre voltak. Felejthetetlen élményt varázsoltak nekünk már utazásunk elején. Köszönjük!


Reni


További élménybeszámolók böngészése »

Az összesített pontszámok alapján
2016 kedvenc légitársasága
A legprofibb kommunikáció
A legkedvesebb utaskísérő
A legjobb menetrend
A legjobb fedélzeti ellátás
A legjobb ár - érték arány

A korábbi években díjazott légitársaságok

Az összesített pontszámok alapján
2015 kedvenc légitársasága
A legprofibb kommunikáció
A legkedvesebb utaskísérő
A legjobb menetrend
A legjobb fedélzeti ellátás
A legjobb ár - érték arány
Az összesített pontszámok alapján
2014 kedvenc légitársasága
A legkedvesebb utaskísérő
A legjobb menetrend
A legjobb fedélzeti ellátás
A legjobb ár - érték arány
Az összesített pontszámok alapján
2013 kedvenc légitársasága
A legkedvesebb utaskísérő
A legjobb menetrend
holtversenyben
A legjobb fedélzeti ellátás
A legjobb ár - érték arány
X Köszönjük, e-mail címét tároltuk, a szavazás indulásáról e-mailben tájékoztatjuk!